همشهری آنلاین: تیم‌های سایپا و دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه مسابقات باشگاهی آسیا، هرکدام به یک پیروزی دست یافته و یک باخت را نیز متحمل شدند.

Waterpolo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو، روز سوم رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا روز چهارشنبه (17 آبان) با برگزاری سه دیدار پیگیری شد.

در دیدار نخست باشگاه جاپاین تایلند موفق شد نماینده کره جنوبی را با نتیجه ۱۶ بر ۴ از پیش رو بردارد. در ادامه سایپا مقابل دیگر نماینده تایلند به آب زد. شاگردان پنام تاش در پایان این بازی با نتیجه ۲۸ بر ۴ پیروز از میدان خارج شدند تا با این برد ۵ امتیازی شوند.

در آخرین دیدار اين روز هم دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف تیم قدرتمند آستانه قزاقستان رفت كه این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۳ به سود نماینده قزاقستان به پایان رسید.

روز پنجم رقابت‌ها هم پس از یک روز استراحت با برگزاری سه دیدار پیگیری شد.

در دومین دیدار اين روز دانشگاه آزاد مقابل نماینده کره صف‌آرایی کرد. دانشگاهیان در پایان این دیدار موفق شدند این تیم را با نتیجه ۳۱ بر ۳ شکست دهند و ۴ امتیازی شوند. اما در آخرین دیدار سایپا مقابل آستانه نماینده قزاقستان به آب زد كه این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۷ به سود آستانه به پایان رسید تا این تیم با کسب این دو امتیاز ۸ امتیازی شود و در جایگاه نخست قرار گیرد.

سایپا و دانشگاه آزاد هر دو با کسب ۵ امتیاز و با احتساب تفاضل گل و نتیجه بازی‌های رودر رو به ترتیب دوم و سوم شدند.

آخرین روز این مسابقات شنبه با برگزاری سه دیدار برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا ۱۵ الی ۲۱ آبان ۱۳۹۶ به صورت گروهی میان شش تیم حاضر در این رقابت‌ها به میزبانی شهر بانکوک در حال پیگیری است.

 

کد خبر 388013

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha